donderdag 30 april 2009

# Ding 18

Zoals ik al had verwacht vind ik dit het leukste ding en handig.
Je hebt al je boeken in een opslag bij elkaar en je kunt ze zo door geven aan anderen.
Voor de Bibliotheek medewerker weet ik niet of dit net zo handig is als zoeken in de catalogus maar voor thuis wel. de boeken de ik heb uitgezocht daar van worden er 8 veel gelezen en van 2 boeken die ik er in heb gezet niet maar dat geeft niet want dat is voor iedereen persoonlijk dat is juist het leuke van deze site.

3 opmerkingen:

Jouke zei

Goed zo Thrillerlezer! Je schiet lekker op, de Zen is binnen handbereik. Hoop dat je weer beetje fit bent inmiddels.

catwoman zei

Hee, thrillerlezer,

Wat ga je hard ineens!!
Hartstikke goed van je en je hoeft nu écht nog maar een paar Dingen, en dan ben je ook klaar!
Nog maar even meid.

Groetjes Catwoman

yvi23 zei

Hallo thrillerlezer

Nog even doorbijten en je krijgt ook een certificaat.
succes

groetjes yvi