donderdag 14 mei 2009

# Ding 22

Dit is het einde.... dit doet de deur dicht, een oud liedje maar de betekenis van Web2.0 is nieuw.
Ik heb ontzettend veel geleerd van 23 dingen sommige dingen gebruikte ik al en sommige dingen ga ik gebruiken, niet alles vond ik even interessant maar voor de Bibliotheek wel bruikbaar.
Toch is het weggelegd voor de Inlichtingen medewerker, ik denk dus niet dat ik er erg veel mee ga werken.
Ik ben wat dit alles betreft best wel digitaal bezig maar ik ben ook iemand die nog lekker ouderwets op de bank met een kop thee of koffie een echt boek leest. Ook hoef ik niet alles te delen op het net, Hyves en Msn vind ik nog net te doen omdat je dan met vrienden online bent maar om nu met onbekenden te chatten over mijn boekenkeuze hoeft voor mij niet maar ja gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, vandaar... Internet Hoera!!!

Geen opmerkingen: