vrijdag 14 november 2008

ding#7

Ik heb gekeken bij Flickr maar ik moet eerlijk zeggen dat deze site mij niet erg aanspreekt, ik denk dat ik wat foto's betreft nogal ouderwets ben want ik vind het leuker om met een fotoalbum op de bank te zitten, de filmpjes van Youtube vind ik wel leuk. Thuis hebben we de foto's op dvd en die kijken we dan op de tv, wat ik niet leuk vond aan de flickr foto's was dat alles geconcentreed was in een rondje en dat je alles stuk voor stuk moest aanklikken om ze groter te zien de slideshow's vind ik wel mooi. Kortom ik heb er denk ik niet het geduld voor om foto's op de pc te zetten en ze dan ook nog in een album te plaatsen en dan uren voor de pc te zitten om ze te bekijken.

3 opmerkingen:

catwoman zei

Hoi thrillerlezer, maar je kunt nog zo heel veel meer doen met Flickr! Heb je dat ook wel gezien? Zoooo leuk!!
En foto´s op onderwerp zoeken etc..
Ik nu naar je Gmail gemaild, is dat wel overgekomen?
Fijn weekend, groetjes Catwoman

Dori zei

Hallo, jij bent een vrouw naar mijn hart: voetbalstanden op je blog en dan ook nog Ajax bovenaan!
Dori

Jouke zei

Kan aan mij liggen, maar volgens mij staat er toch echt een andere clubbovenaan hoor Dori.