woensdag 12 november 2008

Ding # 6
Ik vond deze foto wel interessant omdat ik wel van een beetje griezelen houd, ik heb de foto gekopieerd van http://www.flickr.com/photos/nationalmediamuseum/ en dan opgeslagen als spook toen heb ik de foto in bestand opgezocht en toegevoegd. Je kunt ook een slideshow van meerdere foto's maken dat is ook erg interessant, veel flickr plezier, groetjes Judith

http://www.flickr.com/photos/nationalmediamuseum/show/with/2780186597/
Als je interesse hebt in dit soort foto´s kun je hier de slideshow bekijken.
Veel plezier

8 opmerkingen:

Jouke zei

Mooi gedaan!!
Nog mooier is als je de linkjes iets anders weergeeft. Als je tijd hebt: loop volgende week (of morgen als je er bent) even langs dan kijken we er even naar.
Maar je bent super bezig!

Enne: had je al gezien dat je als vrijwilliger toch ook de Creative-Zen mp4 speler krijgt? Heeft edje mooi geregeld!! Hou hem zelf Judith! Niet meteen weggeven aan andere gezinsleden, kan altijd nog

judith zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
infogirl zei

Je blog ziet er geweldig uit en je gaat als een speer ! Super !!

judith zei

Hoi jouke
Ja ik kom wel langs om me nog over andere dingen te laten informeren en ik vind het leuk dat wij de mp4 speler krijgen, to gauw, groetjes Judith.

judith zei

Hoi Infogirl
dank je voor het compliment ik vind het ook leuk om te doen dat scheelt, groetjes Judith.

Shanti zei

Ha Judith je blog ziet er top uit zeg! Je gaat super goed!

Jouke zei

Ja, is top.
Alleen: moet die stand van de competitie er echt op??
Kunnen we niet afspreken dat die er pas weer op komt als mijn cluppie (nu 14) in de top-10 staat??
Heb er wel wat pepernoten ofzo voor over..

judith zei

Hoi Jouke
Nou ik ben wel een voetbal fan en mijn cluppie staat op de zevende plaats (hahaha) maar voor een Verkade reep (melkchocolade) wil ik het er wel weer vanaf halen, groetjes